close
The Day You Went Away--M2M

Well I wonder could it be 
我想有沒有可能
When I was dreaming 'bout you baby you were dreaming of me
在我夢到你的時候,寶貝 你也正夢著我
Call me crazy call me blind
你可以說我瘋狂說我盲目  
To still be suffering is stupid after all of this time
為愛受苦這麼久真傻 


Pre-Chorus:
Did I lose my love to someone better
是否有更好的好女孩搶走我的愛人
And does she love you like I do
她是否像我一樣愛你 
I do you know i really really do
我愛你,你知道我真的很愛你


Well hey so much I need to say 
我有很多話要說
Been lonely since the day
從那一天起我就好寂寞  
The day you went away
你離去的那一天 
So sad but true
令人悲傷卻是事實 
For me there's only you 
我的世界裡只有你 
Been crying since the day
我自那一天起就不停地哭泣 
The day you went away 
你離去的那一天


oh whoa .. yeah ohoh 


I remember date and time
我記得你離去的日期和時間
September 22nd Sunday twenty-five after nine
九月二十二日 週日九點二十五分
In the doorway with you case
你帶著行李站在門口
No longer shouting at each other 
你們不再對彼此吼叫
There were tears on our faces
我們的臉上只有淚水


And so we were letting go of something special
我們放棄了特別的感情
Something we'll never have again 
我們再也無法擁有
I know I guess I really really know
我知道,我想我真的瞭解


But hey so much I need to say 
我有很多話要說
Been lonely since the day
從那一天起我就好寂寞  
The day you went away
你離去的那一天 
So sad but true
令人悲傷卻是事實 
For me there's only you 
我的世界裡只有你 
Been crying since the day
我自那一天起就不停地哭泣 
The day you went away
你離去的那一天
The day you went away
你離去的那一天
The day you went away
你離去的那一天


oh whoa .. yeah ohoh 


Pre-Chorus


Did I lose my love to someone better
是否有更好的好女孩搶走我的愛人
And does she love you like I do
她是否像我一樣愛你 
I do you know i really really do
我愛你,你知道我真的很愛你


Well hey so much I need to say 
我有很多話要說
Been lonely since the day
從那一天起我就好寂寞  
The day you went away
你離去的那一天 
So sad but true
令人悲傷卻是事實 
For me there's only you 
我的世界裡只有你 
Been crying since the day
我自那一天起就不停地哭泣 
The day you went away 
你離去的那一天


Why do we never know what we've got till it's gone 
為何直到失去我們才知道要珍惜
How could I carry on 
我該如何活下去
The day you went away
你離去的那一天
Cause I've been missing you so much I had to say
我必須承認我好想你
Been crying since the day
自那一天起就不停地哭泣


The day you went away
你離去的那一天
The day you went away
你離去的那一天
The day you went away 
你離去的那一天



oh whoa .. yeah ohoh

以上歌詞來源:慵懶貓西洋瘋http://blog.yam.com/twinscats/article/3414668
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cinyug 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()